niedziela, 3 grudnia 2017

Orędzie Matki Bożej z Medzugorje 2.12.2017 ❤️❤️❤️

Drogie dzieci! Zwracam się do was jako wasza Matka – Matka sprawiedliwych, Matka tych, którzy kochają i cierpią, Matka świętych.        

Dzieci moje, wy też możecie być święci, to od was zależy. Świętymi są ci, którzy bezgranicznie miłują Ojca Niebieskiego – ci, którzy miłują Go ponad wszystko. Dlatego, dzieci moje, starajcie się zawsze być lepszymi. 

Jeśli staracie się być dobrymi, możecie być świętymi, choćbyście nawet tak o sobie nie myśleli. Jeśli myślicie, że jesteście dobrzy, nie jesteście pokorni, a pycha oddala was od świętości. 

W tym niespokojnym świecie, pełnym zagrożeń, wasze ręce, apostołowie mojej miłości, powinny być wyciągnięte do modlitwy i miłosierdzia. A Mnie, dzieci moje, podarujcie różaniec – róże, które tak bardzo kocham. Moje róże to są wasze modlitwy wypowiadane sercem, a nie tylko recytowane ustami. Moje róże to są wasze dzieła modlitwy, wiary i miłości. Kiedy Mój Syn był mały, mówił Mi, że będę mieć liczne dzieci i będą Mi przynosić wiele róż. Nie pojmowałam Go.

Teraz wiem, że to wy jesteście tymi dziećmi, które przynoszą Mi róże, kiedy miłujecie mojego Syna ponad wszystko, kiedy modlicie się sercem, kiedy pomagacie najuboższym. To są moje róże . To jest wiara, która sprawia, że w życiu wszystko czyni się poprzez miłość, nie znając pychy, zawsze w gotowości do przebaczenia, nigdy nie osądzając, zawsze starając się zrozumieć swojego brata.

Dlatego, apostołowie mojej miłości, módlcie się za tych, którzy nie potrafią kochać, za tych, którzy was nie kochają, za tych, którzy wyrządzili wam zło, za tych, którzy nie poznali miłości mojego Syna. Dzieci moje, tego od was wymagam, bo zapamiętajcie, modlić się to znaczy kochać i wybaczać. Dziękuję wam.”


1 komentarz:

  1. Znakomity wpis i znakomity blog. Serce się raduje, że można spotkać w Internecie tego typu Ludzi, jak Pani, którym zależy na Bożej chwale i mają chęci, żeby pisać dla innych o Bogu i Matce Najświętszej.
    Życzę wytrwałości w popularyzacji pożytecznych treści!
    Pozdrawia biblijnyraban.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy.Dzięki dyskusji na katolickim blogu,możemy nawzajem budować się w wierze,a blog,który prowadzę na większą chwałę Bożą będzie wciąż żywy.

Dwa świadectwa ku pokrzepieniu w wierze.

Świadectwo o wstawiennictwie bł. Anieli Salawy.  Mam na imię Wiktoria, mam 29 lat i jestem z okolic Kielc. Chciałabym się podzie...