wtorek, 3 stycznia 2023

O czynieniu miłosierdzia i przepowiedniach o końcu świata.




1. Mała refleksja, która naszła mnie dzisiaj, kiedy wracałam z Biedronki. Duch Święty nie patrzy na miejsce i czas. 
............................
Kiedyś pewna niewierząca osoba zarzuciła mi, że mój Bóg dopuszcza do tak wielkiego zła na świecie. Na pewno często Wy także spotykacie się z takim zarzutem.

Dziś pod Biedronką spotkałam mężczyznę bez nóg, który zbierał na protezy. 
Kiedy wracałam uświadomiłam sobie, że Pan Bóg usposobił nas do czynienia dobra, a czasami tak trudno to przychodzi. 
Kiedy czynimy dobro wtedy świat jest o jeden dobry uczynek mniej zły i przybliża się Królestwo niebieskie. Światłość zwycięża ciemność. 
Wystarczy ciepłe słowo i uśmiech, a dobro zwycięży. 
Nie można oskarżać Pana Boga za to, że ludzie nie czynią dobra i jest tyle złego. Pan Jezus dał nam Miłosierdzie, czyli wszystko co jest potrzebne do czynienia dobra. 

Owocem tej refleksji jest postanowienie i zadanie, żeby spróbować codzienne wykonać jeden dobry uczynek, aby razem z Maryją walczyć, aby Królestwo Chrystusa było wszędzie.




2. Kochani nie dajcie się zwieść przepowiedniom, które krążą w internecie.
Pan Bóg jest Miłosierny i chce naszego dobra, a to co zostało napisane i tak się wypełni. 
Trwajcie w ufności Miłosierdziu Boga. Niech spocznie na nas Boże błogosławieństwo.

2 komentarze:

  1. Bogu niech bedą dzieki za to świadectwo . Podobnych przypadków miałam wiele . Raz ezywałam pogotowie do osoby w stanie dylerium . Czekałam aż przyjedzie pogotowie i przekazałam informacje . Innym razem uległam sama wypadkowi na przejściu dla pieszych . Potrącił mnie tir . Miałam wielkie szczeście . Obroniła mnie Matka Boża Szkaplezna . Miałam na szyi Szkaplez . Jechałam do kościoła a znalazłam się w szpitalu . Mogłabym ksiązki pisać o swoim życiu i o życiu duchowym . O tym , jak Bóg bardzo kocha człowieka i nigdy nie chcę dla niego źle . To człowiek odwraca się od Boga , czyni zło a potem narzeka na Boga . Jezu wybacz wszystkim niedowierzącym a w tym i mnie . Bóg z nami wszystkimi teraz i zawsze . Amen . 💓🙏💓

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy.Dzięki dyskusji na katolickim blogu,możemy nawzajem budować się w wierze,a blog,który prowadzę na większą chwałę Bożą będzie wciąż żywy.

Dwa świadectwa ku pokrzepieniu w wierze.

Świadectwo o wstawiennictwie bł. Anieli Salawy.  Mam na imię Wiktoria, mam 29 lat i jestem z okolic Kielc. Chciałabym się podzie...