niedziela, 16 czerwca 2024

Nowenna pompejańska w moim życiu.


Nowenna pompejańska w moim życiu. 

Kiedy 14 lat temu zaczął się proces mojego nawrócenia z trudem odmawiałam jedną tajemnice różańca świętego.
Pan Bóg i Matka Boża działają tak w moim życiu, że wiele się zmieniło.
Czas ciągłego oczyszczania i nawracania się trwa bardzo długo, wiem, że to jaka jestem teraz to nie moja zasługa.
Stałam się niegodnym narzędziem w ręku Pana Jezusa i Maryi. 
Kilka lat temu zostałam przyjęta do Apostolatu Nowenny Pompejańskiej. Staram się zachęcać ludzi do odmawiania tej nowenny. 
Ja, która 14 lat temu ledwo odmawiałam dziesiątke różańca....
Nigdy nie można wątpić w Miłosierdzie Boże i w to, że Niepokalane Serce Maryi jest doskonałą formą, która nas kształtuje.
Matka Boża działa cuda w moim życiu. Żałuję, że dawniej żyłam dla tego świata.
Kochani odmawiajmy codziennie różaniec święty, a jeśli tylko możemy to nowennę pompejańską.
Może bliska nam osoba tego potrzebuje, a jest to wielki dar dla niej, taki dar miłości.
Niech Pan Bóg Wam błogosławi, a Matka Boża osłania płaszczem swej opieki +

Na zdjęciu:
* Dyplom członka Apostolatu Nowenny Pompejańskiej.
* Różaniec pobłogosławiony w Sanktuarium w Pompejach.
* Obrazek Matki Bożej Pompejańskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy.Dzięki dyskusji na katolickim blogu,możemy nawzajem budować się w wierze,a blog,który prowadzę na większą chwałę Bożą będzie wciąż żywy.

Cierpienia św. Rafki i szósta rana ramienia Chrystusa.

Od zawsze święte kobiety, które dużo cierpiały dla Pana Jezusa były mi bardzo bliskie.  Na św. Rafkę wskazał mi Pan Bóg podczas ...